Kora Aegustahephium

Z Taern Wiki
Wersja z dnia 09:30, 31 maj 2011 autorstwa Niobe (dyskusja | edycje) (Utworzył nową stronę „Kora Aegustahephium - prastara, magiczna wręcz cząstka przepotężnego drzewa, o którym mówi się że jest protoplastą wszelkich istot żywych. Choć już dawno od...”)
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Kora Aegustahephium - prastara, magiczna wręcz cząstka przepotężnego drzewa, o którym mówi się że jest protoplastą wszelkich istot żywych. Choć już dawno odpadła z konarów wielkiego dębu, to jednak jej powierzchnia dalej tętni życiodajną mocą, tak cenną, iż wykorzystywaną przy wyrobie Kryształowej Flaszy Życia. Zebrać można ją w Jaskini Zachodniej w Południowym Alarilu.

Informacje szczegółowe:

Kora Aegustahephium

• Wartość: 80
  • Waga: 15
  • Ilość szt. podczas 1 zbiórki: 1

Jak tam dojść:

M2 {Południowy Alaril}, Główny Trakt {idziemy w górę i w lewo aż do karczmy}, Polana przy Trakcie, Mokradła, Wodospad, Przedpola Osady {od karczmy cały czas w lewo aż do Osady Druidów}, Polana Druidów, Most, Ścieżka Samobójców, {przy Osadzie Druidów skręcamy w lewo aż do narzutu skalnego i idziemy w dół aż do mostu, potem w lewo, aż do końca ścieżki}, Wejście na skarpie, Przejście {od wejścia do jaskini w prawo, trzymając się górnej ściany skalnej}